drewniana rzezba

drewniana rzezba

poniedziałek, 27 października 2014

Muszę się pochwalic!

Ela  Żukrowska wydała kolejny tomik wierszy "Wiersze Szarozłote"  i jestem
 jego dumną posiadaczką  - mam nawet dedykację od Eli.
Dla mnie te wiersze nie mają w sobie nic szarego - są złote - niektóre wielce
emocjonalne, inne stonowane. A wszystkie takie przemawiające do serca.
To już trzeci Tomik wierszy Eli  i wszystkie trzy posiadam.
Wiersze Eli możecie czytac na FB lub  tutaj.
Gorąco  Wam je polecam.

6 komentarzy:

  1. Rzadko sięgam po poezję, ale w tym wypadku spróbuję się zaznajomić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam tytuł tomiku przyciąga...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nawet sama próbowałam wierszopisania i... nawet się innym podobało, ale chyba jednak wolę prozę. Niemniej, zajrzę do wierszy Pani Ewy :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widocznie bardzo Ci się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wiersze Eli, bo są nie napuszone i szczere. Niezbyt często sięgam do poezji, sama do tego rodzaju utworów talentu nie mam, ale wiersze Eli mi odpowiadają. Często podziwiam jej świeżośc uczuc - przy niektórych zupełnie zapominam, że Ela to już nie podlotek - mam wrażenie,że pisze to bardzo młoda kobieta, pełna namiętności, tęsknoty za spełnioną miłością.
    Ciekawa jestem Waszego zdania, gdy zajrzycie do jej wierszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Anabell, za tak wspaniałą reklamę i cudowną recenzję tomiku. Uścisków moc.
      Będzie czwarty tomik - jako seria Wierszy szarozłotych. Już się zaczęły przygotowania.
      Serdecznie pozdrawiam. ♥ ♥ ♥

      Usuń