drewniana rzezba

drewniana rzezba

czwartek, 13 czerwca 2024

Musiałam to uwiecznić....

                  ........bo jest godzina  20, 30  a u mnie wygląda tak:


Aż dwa  razy  spojrzałam  na  zegarek, bo takie  błękitne   niebo jakoś mi  się  z tą godziną nie kojarzy.  A cały dzień wcale  nie było aż  tak pogodnie jak teraz, było  chwilami  spore  zachmurzenie. Na termometrze jest  całe 16 stopni. A  gdy powiększycie   zdjęcie to zobaczycie taką mało wyraźną malutką  kropkę - to jest malutki sierpik  Księżyca.  Na jutro niestety przewidują  duże  zachmurzenie  a na sobotę ........ aż na 90% opady deszczu i to już od  10,00 rano.  Mam  cichutką nadzieję, że  się im prognoza nie  sprawdzi;)

11 komentarzy:

  1. U mnie wczoraj cały dzień deszcz
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, że miałeś świetną pogodę na czytanie książki ewentualnie oglądanie jakiegoś filmu.

      Usuń
  2. Powiększyłam i zobaczyłam sierpik Księżyca!!!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie co prawda na powiekszeniu traci nieco ostrość, ale kolor nieba wyszedł idealnie taki, jaki był w rzeczywistości, choć to zdjęcie robione smartfonem.

      Usuń
  3. Często się zdarza, że pogoda klaruje się na wieczór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podobno to zwiastuje dobrą pogodę na dzień następny - w teorii. Co prawda jeszcze nie pada , ale wg meteo to zacznie około godz. 14,00, na razie jest dość dziwnie- niebo jest ....białe.

      Usuń
  4. Dni są coraz dłuższe, i dobrze. Obawiam się jednak tych prognoz, ostatnio coraz gorzej znoszę upały, a to właśnie nam grozi. Klimat szaleje po swojemu.
    Pozdrawiam serdecznie Anabell...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio źle znoszę upały, co mnie dziwi i złości, bo kiedyś się ze mnie naśmiewali, że powinnam pracować w Corps Africa, bo im było goręcej tym mi było fajniej. No ale to było i..... "se ne wrati".

      Usuń
  5. Faktycznie wcale nie "wieczorowe" niebo. Dobrze ze udalo Ci sie takie czyste i niebiesciutkie zobaczyc.
    U mnie upaly czyli tez mam wciaz niebo czyste i niebieskie a skoro ide do lozka wczesnie to jeszcze podczas jasnosci i niebieskosci.
    Niestety Anabell, wkrotce dnie zaczna sie skracac, nie mowiac ze wkroczymy w druga polowe roku. Trudno uwierzyc , prawda?
    Zycze Ci milego weekendu okraszonego wypadem na lody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas jakoś podejrzanie szybko mi upływa - szkoda tylko, że nie zabiera ze sobą niektórych wspomnień, a głównie z gatunku tych " jak zobaczysz to nie odzobaczysz". Dobrego weekendu dla Ciebie, choć podejrzewam, że będzie jednak dla Ciebie pracowity- jeżeli nie w sensie fizycznym to koncepcyjnym.

      Usuń
  6. A tu bylo pochmurnawo, choc z przewaga slonca, dzisiaj juz mamy przewage chmur i dosc silny wiatr. Dziwny ten czerwiec, ale dla mnie lepsze to od upalow.

    OdpowiedzUsuń