drewniana rzezba

drewniana rzezba

sobota, 28 stycznia 2023

Ogłoszenie parafialne;)

 Ogłoszenie  głównie  dla miłośników zespołu Quenn i Freddiego  Mercury.

W Berlinie w dniu 3.06. 2023 roku  w Verti  Music Hall odbędzie  się koncert "Miracle of Rock Quenn a Freddie Mercury.

https://miracle-of-rock.de  pod tym linkiem znajdziecie  więcej danych. Można  też zasięgnąć informacje telefonicznie pod  numerem: +49 1782018695 od poniedziałku do piątku  w godzinach  12,00 do 18,00

Ja  raczej nie  wybiorę się na ten koncert - Freddie to był idolem pokolenia mojej córki,  chociaż nie  da się ukryć, że lubiłam niektóre  śpiewane przez  niego utwory.

A poza tym mam już dość zimy, którą dość trudno jest zakwalifikować do konkretnej pory roku - ot, taka byle jaka pora  przejściowa- na moje oko jeszcze ze 4 miesiące pory przejściowej a potem będzie  lato. Oczywiście krótkie. A ja słucham namiętnie  staroci z lat ubiegłych:


Miłego  weekendu  Wszystkim!

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłem fanem. Lubię może dwie piosenki, reszta nie w moim guście. Gdyby tak Metallica przyjechała to co innego. Deszcz w nocy padał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metall rocka nigdy nie trawiłam - równie dobrze mogłabym posłuchać pracy wykrojników na hali produkcyjnej. Fanką Freddiego nigdy nie byłam, posłuchać niektórych utworów mogłam, ale oglądanie go sprawiało mi dyskomfort. Ale wiem, że pokolenie mojej córki (ci po 40-ce) wyli z zachwytu. U mnie też w nocy padało, zwłaszcza około 3,00 gdy szłam spać.

      Usuń
  2. O, toby było coś dla Tobiego, ale on nie lubi z kolei Berlina, ogólnie dużych miast, więc się samo przez siebie załatwia. U nas mroźno i sucho. Póki śniegu nie trzeba odwalać, jest ok. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziłam się i kilkadziesiąt lat żyłam w wielkim mieście i nie da się ukryć, że mieszkanie w małym mieście nie sprawiało mi radości gdy w takowym przebywałam dłużej niż kilka dni..Przeprowadziłam się z Warszawy do jeszcze większego miasta, w którym się zakochałam od pierwszego pobytu.Lubię Berlin, bo lubię pewną anonimowość wielkich miast. Poza tym Berlin to bardzo wielonarodowe miasto. Polaków jest tu ponad 100 tysięcy. Serdeczności!!!!

      Usuń
  3. Nie wybiorę się bo nie lubię Berlina. A wiesz ze mam zdjęcie z Fredim Mercurym w Montreux tzn z jego pomnikiem :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja polubiłam Berlin od pierwszego wejrzenia, gdy byłam tu po raz pierwszy w 2015 roku. Szalenie podobają mi się niemieckie niewielkie lub wręcz malutkie miasta- takie zadbane, wypieszczone. I dobrze mi się tu mieszka, tyle tylko, że rzadko bywam poza swoją dzielnicą czyli Wilmersdorf-Charlottenburg, bo po prostu nie mam po co. Freddi nigdy nie był moim idolem, a tak naprawdę nigdy nie świrowałam na punkcie piosenkarzy czy też aktorów. Może dlatego, że niektórych polskich znałam osobiście. Tacy sami ludzie jak my, też mają krwioobieg i system wydalniczy oraz wady i zalety.

      Usuń
  4. Na koncert nie pojedziemy, mamy płyty i dobry sprzęt, a bez Frediego to nie to samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? - nawet gdyby Fredi ożył też bym na koncert nie poszła- unikam tłumów. Poza tym - z reguły nagrania są lepszej jakości - wszak przy nagrywaniu wszystkie niedoróby można poprawić. Ale podałam tę wiadomość, bo ktoś mi kiedyś zwrócił uwagę,że w Berlinie jest multum imprez a ja o tym nie piszę. No to się wykazałam, że wiem o imprezach.

      Usuń
  5. zajrzałem na tą stronę... wykonawcą/ami/ jest bliżej nikomu nie znany zespół fascynatów Queen grający ich covery... ale jeśli robią to dobrze, to koncert może być fajny...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co to za zespół, wiem tylko, że będzie na pewno tłum, bo berlińczycy to wielce rozrywkowa nacja a są wielce spragnieni imprez- wszak przez dwa lata królowała pandemia i bardzo długo były pozamykane wszelakie kluby, odwołane wszelkie imprezy. A "tłum" i ja jakoś do siebie nie pasujemy, więc na pewno się nie wybiorę.
      Pozdrówki Piotrze!

      Usuń
  6. Kliknąłem, ale nie znalazłem najważniejszej informacji - kto będzie wykonywał te wszystkie utwory? Kogo się tam spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś zespół fanatyków Merkuriego. Nie znam ich. Bardzo możliwe ,że nawet są dobrzy, ale ja ich nie znam. Jak mi ktoś doniósł, to Berlin raczej dobrych zaprasza.

      Usuń
  7. Przejezdzalam wczoraj kolo Berlina. Nawet postoj sobie tam zafundowalam. Deszczowo, temperatura dodatnia, ale wiatr powodowal przenikajacy ziab. Ta sama pogoda powitala mnie w Poznaniu i tak od Poznania az za Berlin sie ciagnela. Pod Hannoverem przestalo lac.
    No coz -trzeba na wiosne czekac. A koncert ... bez Mercurego to juz raczej nie to samo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam pojęcia co to za zespół ma śpiewać, więc na pewno na ten koncert nie pójdę. Berlin to takie dziwne miejsce, w którym gdy za oknem jest +5 można wykorkować z zimna.

      Usuń