drewniana rzezba

drewniana rzezba

poniedziałek, 4 marca 2024

Przepraszam, że ......

                          ....nie odpowiedziałam na komentarze.  To nie   z powodu  mojego  chamstwa, a  z powodu, że siedzenie przy kompie mi nie służy.

Miałam ostatnie dwie  doby z głowy -  wyobraźcie  sobie, że  śpicie, w  czasie  snu  nieświadomie  zmieniacie  pozycję i .....w tym momencie przeszywa  Was ostry ból różnych mięśni - zupełnie  jakby Was  ktoś zaatakował ostrym  nożem.  To jest właśnie taka moja rozrywka, tyle , że to nie mięśnie  mnie bolą, ale zaatakowane półpaścem nerwy tak reagują   gdy których  mięsień  się "napnie"..  I nic na  to nie poradzę,  mogę tylko paść  się kropelkami p. bólowymi o upajającej nazwie NOVASULFON AbZ.   Pomagają.  Biorę 4 razy dziennie po 20 kropli.   I niestety, jak wyczytałam na mądrej stronie  medycznej - te nerwobóle będą się powtarzać. Poza kropelkami trzeba się "ciepło trzymać", czyli termofor to mój nowy przyjaciel. Wierniejszy niż nie jeden facet,  choć nie  da się ukryć, że  stygnie po jakimś  czasie.

Miłego nowego tygodnia  Wszystkim!!!!!

11 komentarzy:

  1. Trzymaj się cieplutko w takim razie i szybko wracaj do zdrowia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę o Tobie Aniu.... bo dobrze wiem co to ból...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Cię rozumiem, bo miałam podobnie przy kontuzji kręgosłupa, nie spałam właśnie z powodu bólu przy zmianie pozycji...
    Cierpliwości Ci życzę!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdrowia życzę.
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja miałam nadzieję, że Ci przeszło. Ale faktycznie, półpasiec może trzymać długo i ma nawroty. Niech Cię bóle opuszczą i powróci spokojny sen:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Anabell, przyleciałam do Ciebie, by złożyć życzenia z okazji naszego Dnia, a tu czytam, że źle się czujesz. Bardzo mi przykro, bo akurat półpasiec to nie jest byle co. Trzymaj się, dbaj o siebie na tyle, by przetrzymać to paskudztwo. Ślę Ci dużo słońca, bo to przydatne ciepełko, ściskam mocno i trzymam za rękę, wirtualnie, ale trzymam...
    Pozdrawiam serdecznie Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm really sorry to hear about your struggles with shingles and the pain you're experiencing. It sounds incredibly challenging and I can only imagine how difficult it must be to deal with. Please take good care of yourself and prioritize your health above all else. Sending you healing thoughts and wishes for a speedy recovery. WWW.MELODYJACOB.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, to życzę szybkiej rekonwalescencji. Przy takich nerwobólach to faktycznie przerypane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości Ci Kochana życzę i trzymaj się cieplutko. Jeszcze będzie dobrze. Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj,współczuję,znam ten ból.Zdrowia życzę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń