drewniana rzezba

drewniana rzezba

sobota, 13 sierpnia 2011

193.


           

15 komentarzy:

  1. Zawsze jestem pelna podziwu dla Twych wyrobow ale ten misterny, turkusowy naszyjnik jest wprost zadziwiajacy! Przykro slyszec o bolacym kolanie, szczegolnie ze wkrotce czeka Cie operacja woreczka. Ucalowania - Serpentyna

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE biżuty:))
    masz maila:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem - biżuteria piękna i niezwykle udana. A ten naszyjnik dla mnie (myślę, że dla mnie)jest cudownie piękny i bardzo, bardzo elegancki. Ametysty są piękne. Dziękuję bardzo. Z niecierpliwością czekam, aż przesyłka dotrze do mnie. Współczuję bólu kolana, smarowanie i okłady to zapewne półśrodki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa razy mi się kliknęło - dlatego usunęłam ten drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. To łąkotka to jakaś złośliwa cząstka naszej anatomii, bo już od ilu znajomych o niej słyszałam ( także od własnego brata)? I az dziwne, że na razie mam z kolanami spokój ( ODPUKAĆ! ) i nie będę się zwierzać, z czym nie mam spokoju...;/
    Tzw.biżuty, zaiste piękne i b.eleganckie. Nie tylko podobają mi się te kamienie, ale nawet ich NAZWY - kojarzą mi się z baśniami, księżniczkami ( a wcale nie z geologią, mineralogią - a raczj powinny ). Jeszcze tylko szafiry i rubiny... ( o brylantach już nie dodam ).
    Zdrówka i humoru !

    OdpowiedzUsuń
  7. Serpentynko, dziękuję. Gdyby nie ten paznokieć to już dawno byłby gotowy.
    Sporo liczenia koralików było i czasem miałam kłopot z liczeniem do ośmiu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mado, dziękuję, a Ty masz odpowiedz:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Antonino, we wtorek wyślę, myślę,że niedługo dotrze.
    Co do kolana masz rację - trzeba niestety usunąć ten potrzaskany kawałek, żeby dalej nie pękało i nie zablokowało odpryskami stawu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kwoko, to dość wrażliwa część kośćca u sportowców i osób, które nie mają idealnie zbudowanego kolana i wtedy powstają przeciążenia w stawie, które prowadzą do uszkodzenia tej chrząstki.W jednym kolanie już mam ją zoperowaną i miałam nadzieję,że do końca dni jakoś ta druga wytrzyma, niestety jest inaczej.Już przy pierwszej operacji wiedziałam,że ta druga też mi może paść i padła.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nooooo ten pierwszy jest calkiem fikusny :) mysle ze mialabym do czego go zalozyc :) :) :) :) ladnie zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedzielna, dziękuję.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten naszyjnik turkusowy.... jest obłedny

    OdpowiedzUsuń
  14. Anabell- powalające i zachwycające są Twoje prace. Nie ma faworyta, bo każdy inny, każdy coś specjalnego, osobistego niesie. Podziwiam za umiejętność wsłuchania się w kamyk!

    OdpowiedzUsuń