drewniana rzezba

drewniana rzezba

wtorek, 17 października 2017

I wreszcie.......

....przestanę Was mordować tym swoim pakowaniem.
Już zupełnie nie mam  jak się poruszać po swoim pokoju, ciągle siadam jak
nie na nożu roboczym to na nożyczkach lub taśmie do oklejania pudeł.
Do tego wszystkiego ślubnemu zrobił się wylew w gałce ocznej, więc
dodatkowo muszę starego chłopa pilnować żeby nie pochylał głowy w dół
no i żeby nie podnosił więcej niż 2 kg. I jeszcze pilnować żeby mu 4  razy
na dobę zakraplać oko, bo sam nie potrafi .
Ale już widać światełko w tunelu i mam nadzieję, że wyjście nie jest
zakratowane.
Na poprawę nadwątlonego humoru dostałam zdjęcie dziś zainstalowanej
w nowym miejscu kuchni.







Kolorystycznie prawdziwsze jest drugie zdjęcie.

Niniejszym więc ogłaszam przerwę i słowo daję, że wrócę do blogowania, tyle
 tylko, że nie  wiem kiedy będę miała tam internet.
Mam nadzieję, że w ciągu miesiąca zdołam się zameldować, otworzyć konto
w banku i podpiąć do jakiegoś operatora załapując się na internet, telefon
stacjonarny i to coś co się maca palcem, i czego nie lubię, czyli smartfon.
Optymiści twierdzą, że to wszystko zajmie mi miesiąc, pesymiści zaś sądzą,
że z półtora miesiąca.
Nie mam pojęcia jak to będzie, poza tym mam na to zerowy wpływ.
No i mam  nadzieję, że mój stacjonarny kompik zniesie dzielnie podróż.
Trzymajcie  za mnie kciuki i proszę -nie wykreślajcie mnie ze swoich  blogów.
Do poczytania moi Kochani;)

43 komentarze:

  1. Ta kuchnia jest ogromna! Przynajmniej, w porównaniu do mojej...
    Powodzenia w przeprowadzce i życzenia powrotu do zdrowia dla Ślubnego. Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest wąska (dobrze że przestałam tyć), ale ma 4m długości.

      Usuń
  2. No coś Ty, jakie wykreślanie, czekam cierpliwie. Kuchenka cacy, obyś wszystko pomieściła i szybko wypróbowała sprzęty.
    Wypada życzyć szerokiej drogi, szybkiej instalacji i zdrowia na przetrwanie tego wszystkiego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam 9 szuflad.A najbardziej mnie podnieca lodówa. Wyższa ode mnie, na najwyższą półkę to będę wstawiać coś stając na stołeczku, niczym pewien prezes.

      Usuń
  3. Zadzwon chociaz, jak juz bedziesz wprowadzona. Masz telefon, bo nie pamietam, czy Ci dawalam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kuchnia! Jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeprowadzaj sie spokojnie, blogowisko poczeka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy cierpliwie czekać. Czas mija bardzo szybko, więc miesiąc lub półtora, to tylko moment.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kuchnia. To pomieszczenie w mieszkaniu, jest jeszcze przed nami. Ty już masz. Będę oczekiwać Twojego powrotu.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnia piekna! I wielka! Teraz sie trzymaj zdrowo i spokojnie. Ogarniesz sie szybko, ino mignie :)
    Bierzesz polska komorke? Daj znac, jak juz otrzezwiejesz :)
    Duza buzka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście biorę i poślę Ci sms wieczorem na Twoją polską.

      Usuń
  9. Nie bój, poczekamy cierpliwie :))). Kuchnia bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekajcie, poczekajcie, przecież ja żyć bez Was nie mogę!

      Usuń
  10. Muszę zapamiętać, że nie wolno mi Cię wywalić z odwiedzanych blogów przy tak długim milczeniu :) Ale spokojnie, już sobie zapisałem w kapowniku...
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej przeprowadzki:)Kuchnia super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ma być pogoda niezła w dniu gdy będą zabierać rzeczy, a jak potem- nie wiem. Jeśli podeślesz mi dziś lub jutro maila z nr swej komórki to Ci pchnę smsa po przyjezdzie.

      Usuń
    2. Kurcze, chyba za późno przeczytałam:(

      Usuń
  12. O rany, więc to już?! Oby wszystko przebiegło sprawnie i bezboleśnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow , to już wyruszasz w świat !
    Trzymaj się dziewczyno, bedę czekać na nowe wieści...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemna kuchnia, Anabell.
    Czy to calkowita przestrzen blatowa jaka posiada?
    Powodzenia I zadowolenia na nowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekamy, czekamy, poczekamy ile będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  16. O Tobie się nie da zapomnieć Anabell, będę czekać cierpliwie. Urządzaj się w pięknej kuchni i nie tylko - powodzenia we wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się z Tobą! Śliczna ta Twoja kuchnia! Pomogłaś mi publikując zdjęcia. Jestem na etapie planowania kuchni, a w listopadzie mam rozmowę ze stolarzem. Przeprowadzka moja za rok. Nowa kuchnia w wielkim mieście - latem. Życzę Ci wiele radości z nowego miejsca i samych szczęśliwych chwil w nowym domu, a w pięknej kuchni samych smakołyków!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, przede wszystkim myślcie o sobie w tym całym zawirowaniu związanym z przeprowadzką.
    Trzymam kciuki za Was.
    Cierpliwie poczekam na Ciebie - powodzenia!

    Kuchnia naprawdę zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną masz kuchnię Aniu. Trzymam kciuki za szybkie odnalezienie sie w nowej sytuacji. I czekam na wpis STAMTĄD.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cierpliwie zakraplaj oczy swojemu Ślubnemu, by jak najdłużej miał kto mówić Ci "jesteś najwspanialsza". Kuchnia wygląda fantastycznie. Czy miesiąc czy półtora, co to za różnica, wszak to mgnienie w zetknięciu z wiecznością. Szerokiej drogi. NIE WYKREŚLIMY, NIE ZAPOMNIMY.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mocno trzymam kciuki za przeprowadzkę. Mam nadzieję, że Nevada nie zawiodła i przywitała Was ciepłym i smacznym posiłkiem :).
    Co do kuchni, to jest przepiękna! Bardzo wygodny jest taki piecyk wyżej, a nie w dolnej szafce.
    No i jestem optymistką co do Twojego blogowania. Jak Ci trochę zajmie załatwienie spraw z operatorami, to się tylko bardziej stęsknisz i szybko wrócisz do pisania. :)
    CZEKAM niecierpliwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki za udaną przeprowadzkę. Czekam z niecierpliwością na Twój powrót do blogowania.
    Wszystkiego dobrego,na "nowej drodze życia".
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czemu miałbym Cię skreślać z listy blogów za nie pisanie przez miesiąc czy dwa? :) Zaczekam ile będzie trzeba, wiadomo, że takie sprawy nie są do załatwienia w dzień czy dwa raczej.

    Powodzenia ze wszystkim w takim razie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę o Tobie, myślę, tęsknię i bardzo życzę spokojnej zmiany miejsca i znalezienia TAM szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  25. WIADOMOSC OD ANABELL
    NOWY WPIS POJAWI SIE NA BLOGU W PIERWSZYCH DNIACH LISTOPADA. POZA TYM WSZYSTKO OK, PRZEPROWADZKA UDANA.

    OdpowiedzUsuń
  26. KOLEJNY SYGNAL OD ANABELL. INTERNET MIAL ZOSTAC PODLACZONY DZISIAJ, ALE TECHNIK WYZNACZYL TERMIN DOPIERO NA PRZYSZLY WTOREK. MUSIMY WIEC CIERPLIWIE CZEKAC JESZCZE TYDZIEN.

    OdpowiedzUsuń