drewniana rzezba

drewniana rzezba

poniedziałek, 14 czerwca 2010

25. Przepraszam za brak komentarzy

Kochani blogowicze z Onetu- nie wiem co się dzieje , ale macie jakoś
piekielnie głodne blogi - zżerają mi komentarze. Wczoraj komentarz
u JKK zjadło mi 3 , słownie: trzy razy. Dziś zjadło mi u Effki, u Srebrzystej,
na blogu Gospo dało mi info, że taki blog nie istnieje, u Zgagi zjadło mi wpis
a u Czarnego Ptaka udało mi się zaledwie po drugim razie.
W każdym razie wiedzcie, że ja wszystkie Wasze posty czytam, a moje
milczenie wynika z przyczyn czysto technicznych, a nie dlatego, że nie
czytam.
I to tyle żalów na dziś.

12 komentarzy:

  1. coś się dzieje,ja np.nie mogłam u Zgagi nic napisać, onetowe blogi znikały,eh...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że tylko ja miałam problemy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie problemy. Na wszelki wypadek kopiuję wlasny komentarz i próbuję parę razy.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie toczka w toczke to samo.Albo upały albo powodzie zaszkodziły...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nawet się nie denerwuję, gdy wyświetla mi się informacja, że mój blog nie istnieje:) No bo przecież wiem lepiej, że istnieje. Według onetu inne też czasem znikają, by za chwil kilka się znów pojawić, jak gdyby nigdy nic...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tylko "lokalnie" coś kuleje. "Globalnie" wszystko działa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiecie co jest najzabawniejsze? Że redakcja Onetu bezczelnie się chwali, że sytuacja już opanowana i nie ma awarii. Może więc wszystko działa sprawnie a my po prostu mamy zbiorowe złudzenie? Na wszelki wypadek idę jutro do okulisty.
    Gospo38

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, te paskudne przedmioty martwe, jak zywe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Onetowisko wyraźnie nie nadąża...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane, pocieszyłyście mnie, bo ja w swej indolencji komputerowej byłam skłonna podejrzewać swój komputer lub np. program antywirusowy. I tak się zastanawiam- czy to tylko przeciążenie Onetu, czy może zmiany w ich oprogramowaniu, by więcej słów niecenzuralnych wyłapać lub jakieś nowe, cenzuralne lecz np. niewygodne słowa wyłapywać, wszak ABW wciąż funkcjonuje.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie zauważyłam bo nie mam ostatnio czasu na blogowanie.Pozdrawiam i wierze ze to tylko przejsciowe klopoty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już chyba wszystko w porządku - jestes u mnie; z czego bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń